11.12.05 Mardrömmar och förhoppningar


Jaaa...
Det tar ett tag för mig att uppdatera den här bloggen, helt klart..


Hade världens värsta jävla natt inatt. USCH! Mardrömmar om allt mäjligt verkligen. Mardrömmar är visst den nya grejen. Lagom kul.

För ett par nätter sedan hade jag en mardröm som var alldeles för verklig.. Drömde att en vän till mig dog och att jag skulle åka till hans hemland och ta hand om allting, inklusive hans flickvän som naturligtvis var helt förstörd..

Inatt drömde jag först att jag var i Kista och jag hade Tim och några vänner med mig i en bil. Jag satt bak och när vi skulle backa ut från parkeringsplatsen blev vi beskjutna och jagade av en hel grupp män. Fyfan vad vidrigt.. Samma där, kändes helt på riktigt - riktigt otäckt.

Senare under natten drömde jag att jag var ute och gick och blev attackerad av en Basset Hound som åt upp mina handleder. VAD I HELVETE?! Jag älskar ju hundar, men drömmen skrämde mig faktiskt.. Hemskt..

Kunde inte somna om och låg vaken och hörde ljud. Hörde en bil, hörde bilen igen och till slut gick jag upp och tittade ut för jag trodde att det skulle hoppa ut ett gäng massmördare ur bilen och ha ihjäl oss. INTE kul att tänka så mitt i natten när man är den enda som är vaken.. Det visade sig vara tidningsbilen..


Mitt i alltihopa så har jag en massa förhoppningar och en längtan. Längtar massor till onsdag då vi får se lilla bebisen igen. Tillväxtultraljud på Huddinge på onsdagsmorgonen. Hoppas bara att allt ser bra ut, att bebisen får all näring den ska ha och att storleken är normal. Är nyfiken på hur stor hon beräknas bli. Sen får vi väl veta om det verkligen är en hon också.. 

Idag har det varit full cirkus i magen igen. Upplevde magen som en böljande våg.. Det är häftigt att se att rörelserna blir större.. Rätt var det är får man sig en känga i sidan, så kraftigt att man hoppar till för man inte är beredd på det.


Nu ska jag avsluta det här skrivandet.. Det har tagit mig ungefär en timme att få ihop allting här. Fingrarna trilskas och jag har ont, men jag känner ett behov av att skriva av mig.


Ha en fin kväll.
Snart är det jul. (Sjukt..)


// Micha




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0