11.11.05


D
et växer och växer därinne. Inatt var jag vaken till och från och då och då berodde det på lilltjejen i magen. Hon bankade på därinne som om hon hade flertalet trummor eller nåt som hon spelade på. Dunk, dunk, dunkdunk.. Även om jag blir extremt trött av att inte sova så blir jag ändå glad att anledningen är att hon rör sig därinne.

Igår var en lite jobbig dag. Av personliga skäl vill jag inte skriva ut varför men det var jobbigt hur som helst och det ledde också till mina sömnproblem inatt.

En bra sak igår var att jag fick håret klippt och det var en härlig känsla; bort med det slitna, vidriga och kvar var den bra delen - ett hår som jag inte behöver trilskas med och få panik över. Tack för det!


Vaknade med huvudvärk imorse och har fortfarande huvudvärk. Undrar om det ska släppa alls.. Händerna trilskas och jag kan inte lyfta saker med samma grepp längre, allt ramlar ur händerna på mig och jag ogillar starkt att vara beroende av hjälp. T fick hjälpa mig igår med plåtarna jag hade i ugnen - fick inte upp dem! Känns inte kul alls!


Idag blir det lite fix hemma, en hel del vila för mig och sen en promenad tror jag. Vi får se hur resten av dagen går.

Här kommer en bild på tjockisen:



Å en till. Magen sedd från mitt håll:



Kram på er / M


Kommentarer
Postat av: caroline

Jobbigt när händerna, som gör typ allt, inte vill sammarbeta. Jag har inte samma bortdomningar men är sjukt svullen så tvåhandsgrepp och att behöva välja vad man ska göra är vardagen nu. Även fötterna är svullna och gör ont efter en stunds promenad. Tråkigt.. För att kunna fördriva tiden med promenader, frisk luft och motion, vore ju toppen så här nu på slutet..

Fina magen har du fått oxå!! :)

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0