11.10.30


D
e senaste dagarna har jag inte haft någon ork eller lust att sätta mig och skriva. Jag har tänkt mycket under dagarna och jobbat en massa och därmed försökt att vila huvudet från allt kvällstid..

Den här veckan har gått fort, precis som alla andra veckor - helgen har varit riktigt bra, precis som föregående helg.
I fredags kom jag hem efter en lång dag - jag hade inte fått sova ordentligt under natten till fredagen så den biten kombinerad med allt jag skulle hinna med under dagen var väl inte det bästa..

Jag och T gjorde hemagjord vegetarisk sushi och han visade återigen sina talanger i köket. Ingen av oss har tidigare gjort sushi men det blev hur gott som helst! (och rullarna blev superfina)..



I lördags var det dags att börja måla spjälsängen. Hittade inspiration på nätet och ville göra den tråkiga, träiga sängen till en svart variant istället - vi målade varsin del och jag fortsätter nog med sängen nästa helg. Jag vill gärna ha lite att göra framöver också..


Ganska tråkig färg på spjälsängen från början!


Svart går alltid hem hos oss. Det lär bli ett barnrum med en del färg också,
vi har bara inte bestämt något tema ännu. Black is great stuff!


Igår åkte vi till mina föräldrar på middag. Maten var supergod (precis som vanligt) och efterrätten var mandelmusslor med bär och grädde. Allting smakade otroligt gott och det var en väldigt trevlig kväll.


Idag hade vi höststädning på gården och vi minglade med alla trevliga grannar. Korvgrillning hos närmsta grannen, barn som sprang runt och lekte.. När jag och T kom hem igen så la vi oss i sängen och vilade - det var välbehövligt då det var så jäkla rått ute. På det blev det sen en varm dusch och kaffe och nu leker han med sitt nya spel och jag får gosetid i soffan med magen och datorn. Good stuff a Sunday like this :)


Ha en mysig söndagskväll alla..
/ Micha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0