120130 - Dagarna ser likadana ut


Måndag och ny vecka. För mig spelar det ingen större roll då jag inte har mycket till liv nu när jag bara går omkring och väntar. Varje dag ser i stort sett likadan ut..


- Vaknar och går ner för äppelfrukost (beroende av äpplen)
- Kollar några sidor på internet, däribland Facebook
- Ringer mamma på Skype (vi pratar varje dag på Skype - jag ringer ibland utan att ha nåt att säga)
- Funderar över vad jag ska göra under dagen, om jag måste slåss med dammsugaren eller om jag ska tvätta (åh va kul)

- Gör det jag ska/måste/borde/kan
- Går på en promenad
- Äter lunch
- Tittar på Cesar (dog whisperer) och klappar på magen
- Vilar/sover en timme
- Ringer någon annan på Skype (ibland Paula eller Sandra, himlans trevligt)
- Kollar lite TV / förbereder mat och registrerar en vobblande mage
- Tim kommer hem och vi går på en promenad till (om jag kan)

Givande va? Tycker lilla grodan kan göra sig redo för en flytt - efter onsdag gärna men då gärna så snart som möjligt.

Imorgon är det barnmorskebesök igen och på onsdag ska jag till Karolinska på tillväxtultraljud. Känns sådär att åka själv men det får bli så denna gång. Efter onsdag får lilla grodan gärna komma ut.


Åh just ja! Idag fick jag veta att en bekant väntar barn hon med - hur kul som helst! GRATTIS till er! :)

// Micha


Kommentarer
Postat av: Micha

Den som väntar på något gott väntar inte för länge! ;) äh! Det gör man ju visst! Jag tycker också hon ska komma ut asap!! Och jag hade så gärna följt med dig till KS på onsdag ( om jag fick?) men det är ju min fullspäckade dag med skola + jobb... Vilken tid är det då? PUSS hjärtat!!

2012-01-30 @ 20:13:20
Postat av: Micha

Hmm.. Å vem är du då? Hahaha.. Låter som Sara men varför skrev du mitt namn? Förvirrad! Klockan 9:00 på KS är det..

2012-01-31 @ 08:53:42
Postat av: sara

HAHAHAA jaa det var jag men vaffan, varför skrev jag ditt namn??? Jag vet inte! Antagligen för att jag tänkte på dig och var lite sinnesförvirrad, som vanligt! Well well, hade gärna hngt med som sagt för att hålla dig sällis, men har skola på morgonen redan... Hoppas att allt ser bra ut och att hon vinkar till dig :D Vi får snacka på skype imorgon kväll! Puss!

2012-01-31 @ 23:46:22
Postat av: Frida

Hej, hur har det gått för er, visst har hon kommit:)?

2012-03-08 @ 21:18:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0